onsdag 23. desember 2009

Det beste med Jul!


Nå har jeg komt hjem til Jul og i dag er det lille julaften! Jeg vil takke alle som har gjort at dette halvåret har biltt så fint, har mange gode minner å ta vare på! Og til gamle og nye venner vil jeg si at jeg setter veldig stor pris på vennskapet! Tiden flyr og plutselig har det gått et halvt år allerede. Det er litt trist å tenke på, alikavel er det koselig å komme hjem å feire Jul! Nå er mine søsken også komt hjem, så det er ekstra stas! Jeg synes lillejulafta er en av de beste dagene i jula, da er det tid for å pynte juletreet det er min og Ingeborg(min kjære storesøster) sin oppgave, det er også vår oppgave å pynte pepperkakelasbyen, dette er tradisjoner som er viktige for meg! Men det er viktig å ikke glemme grunnen til at vi feirer jul! Det er han som vart sendt til oss fra Gud for å frelse verden! Ha en velsignet Jul alle sammen!!

1 kommentar:

Vibeke sa...

Så fine blogg du har:) Og DU e fin!