søndag 18. juli 2010

Min sommer!



Nå er de et halvt år siden jeg sist oppdaterte denne bloggen så da er det vel på tide!
Litt om hva jeg har drevet sommeren min med:


Etter en fin slutt på Bildøy året som har vert så dro jeg hjem til Stryn en hel laaang uke før jeg dro ned til Jæren for å besøke PG! Der fikk jeg en flott uke med finvær og kos! :D


Når jeg kom hjem vart det litt malejobb hjemme på meg, vi driver å pusser opp badet og resten av loftet hjemme så der va det nok å gjøre! Rett før bursdagen min fikk jeg helt uventa et overaskelsesbesøk av PG! Det var såååååå kjekt! Vi fikk noen fine dager med fjelltur til Segestad og luksus middag laget av meg og min kjære på bursdagen min:) Så vart det jobb i barnehagen i Stryn. Etter litt jobbing så hadde jeg omsider litt penger til å reise nok en tur til Vigrestad:) Dagen etter jeg kom dro vi til Lyngdal bibelcamp å sov der i campingvogna som foreldra til PG hadde kjøpt seg! så gikk turen tilbake til Vigrestad, der gikk det masse i film og x-box spilling + litt lysbilde oppvisning! Dagen etter jeg var komt hjem igjen fikk jeg besøk av Veronika, det var koselig! vi steikte pannekaker på verandaen og kosa oss med jordbær og fløte! dagen etter fikk jeg nok et overaskelsesbesøk, denne gangen av Ann -Kristin og Sol, to av de jentene jeg skal bo med til neste år! noe jeg gleder meg veldig til! :D Snart drar de fra meg men så får jeg besøk av Runa mi beste venninde fra barndommen! Jeg har begynt å glede meg veldig til høsten, og til å se igjen PG, og til å bli tante til ei lita jente i November:) og mye anna, dette ser ut til å bli et bra år! God sommer videre!








Ingen kommentarer: